SUBVENCIÓ DE LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA. ASSISTÈNCIA EN MEDI AMBIENT, SALUT PÚBLICA, ENG.MUNICIPAL I TERRITORI. CONVOCATÒRIA 2023

04/01/2024

La Diputació de Tarragona ha concedit a l'Ajuntament de Batea una subvenció de protecció de la Salut Pública per al control sanitari de l'aigua de consum humà, l'aigua de les piscines municipals i la legionel·la a les instal·lacions municipals per a l'exercici 2023, per import de 9.987,80 €.

Amb aquests diners es pagaran les despeses de la realització de les analítiques de laboratori d'acord amb la normativa vigent i treballs de neteja anual dels dipòsits municipals d'aigua potable.